Товариство з обмеженою відповідальністю (далі – «ТОВ») – це суб’єкт господарської діяльності, учасники якого несуть відповідальність за зобов’язаннями ТОВ в межах свого внеску до статутного капіталу. Саме тому дана організаційно-правова форма є найпопулярнішою формою ведення бізнесу в Україні.
Для початку процедури реєстрації ТОВ Вам необхідно визначитись з наступним.
1. Найменування ТОВ
При виборі найменування ТОВ потрібно провести попередню перевірку в ЄДР на предмет наявності компаній з аналогічною назвою. Якщо в реєстрі вже є зареєстроване ТОВ з аналогічною назвою, то провести реєстрацію Вашої компанії буде неможливо. В такому випадку потрібно змінити назву або додати до неї якийсь символ, наприклад «+».
2. Юридична адреса ТОВ
Без юридичної адреси провести реєстрацію компанії неможливо відповідно до чинного законодавства.
Однак, жодних документів для підтвердження адреси державному реєстратору надавати непотрібно.
Таким чином, Ви можете вказати будь-яку адресу, за якою зможете отримувати поштову кореспонденцію.
Звертаємо увагу, що Ви можете провести реєстрацію компанії за адресою свого місця проживання або адресою реєстрації (в тому числі на квартиру).
3. Види діяльності ТОВ (КВЕДи)
Види діяльності – це основні напрямки, за якими ТОВ буде здійснювати свою діяльність.
4. Система оподаткування
Вибір системи оподаткування залежить від багатьох факторів: видів діяльності, оборотів компанії, системи оподаткування Ваших контрагентів і т.д.
Найбільш поширеними є загальна система оподаткування з реєстрацією платником ПДВ, загальна система оподаткування без реєстрації платником ПДВ та спрощена система оподаткування.
5. Розмір статутного капіталу
Законодавством не встановлено мінімального чи максимального розміру статутного капіталу.
Документи, які необхідні нам для запуску процедури реєстрації:
- паспортні дані засновника/засновників;
- ідентифікаційний код засновника/засновників;
- адреса реєстрації засновника/засновників.
Процедуру реєстрації можна поділити на наступні етапи:
- Консультація;
- Підготовка проектів документів, необхідних для реєстрації;
- Підписання документів засновником та нотаріальне засвідчення підпису на статуті;
- Проведення реєстрації ТОВ, отримання виписки;
- Реєстрація платником обраної системи оподаткування;
- Виготовлення печатки (у випадку необхідності);
- Генерація ключів електронно-цифрового підпису (у випадку необхідності);
- Відкриття рахунку в банку (у випадку необхідності).
Звертаємо увагу, що вартість послуг нотаріуса не входить у вартість послуг.
Спеціалісти адвокатського об’єднання нададуть вичерпну консультацію з усіх питань, що можуть виникнути у Вас в процесі реєстрації, підготують всі необхідні документи та проведуть державну реєстрацію організації «під ключ».